kwota: 280 000 zł
Celem tych wydarzeń jest promocja uczelni oraz miasta Łodzi jako atrakcyjnego ośrodka akademickiego. Szacunkowy koszt jednego eventu dla 40 osób wyniesie ok. 35 000 zł i obejmuje koszty:
kwota: 100 000 zł
W ramach działania przewidziano realizację specjalistycznych zajęć edukacyjnych dla uczniów ze Szkół Patronackich Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Zajęcia mają charakter warsztatowy i wykładowy, prowadzone są przez kadrę dydaktyczną oraz wykwalifikowanych specjalistów uczelni. Ich celem jest poszerzanie wiedzy młodzieży w zakresie nauk medycznych, popularyzacja kierunków medycznych i prozdrowotnych oraz zachęcenie do dalszego kształcenia na kierunkach oferowanych przez uczelnię.
Działania:
kwota: 170 000 zł
Celem zadania jest zwiększenie rozpoznawalności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wśród uczniów szkół ponadpodstawowych oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku uczelni jako lidera kształcenia medycznego w Polsce. Materiały promocyjne mają za zadanie:
Dystrybucja materiałów odbywać się będzie podczas targów edukacyjnych, spotkań w szkołach, wydarzeń akademickich, spotkań z otoczeniem biznesowym oraz wysyłkowo.
Działania:
kwota: 90 000 zł
Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych kandydatów na studia z atrakcyjnym, nowoczesnym przekazem promującym Uniwersytet Medyczny w Łodzi oraz samo miasto Łódź jako dynamiczne, otwarte i przyjazne miejsce do studiowania i życia.
Kampania ma również na celu przeciwdziałanie negatywnym stereotypom o Łodzi jako mieście zaniedbanym lub nieatrakcyjnym - pokazując jej rozwój, nowoczesną infrastrukturę akademicką, bogate życie studenckie i kulturalne.
Działania:
kwota: 60 000 zł
Celem zadania jest popularyzacja osiągnięć naukowych specjalistów związanych zawodowo z UM w Łodzi w przystępnej, angażującej formie podcastów. Projekt ma na celu promowanie rozwoju nauki w regionie łódzkim, budowanie autorytetu uczelni oraz zwiększanie świadomości społecznej na temat znaczenia badań naukowych i nowoczesnej diagnostyki, profilaktyki i terapii.
Działania:
Celem programu jest zachęcenie młodych ludzi do wyboru naszego miasta i województwa jako nowoczesnego regionu do nauki, rozwoju zawodowego i życia, a także promocja potencjału akademickiego regionu na poziomie ogólnopolskim.
Brak wpisów.