Harmonogram
Rozkład laboratoriów dla szkół I semestr 2025/25
Ćwiczenia odbywają się w CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych na XII piętrze
BLOK CSM
Wielkość grupy: 30 osób
Data: 12 września 2025 – Szkoła: I LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 15 września 2025 – Szkoła: III LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 16 września 2025 – Szkoła: XII LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 17 września 2025 – Szkoła: XXI LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 18 września 2025 – Szkoła: XXVI LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 19 września 2025 – Szkoła: XXXI LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 25 września 2025 – Szkoła: XXXIII LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 29 września 2025 – Szkoła: LO PŁ
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 3 października 2025 – Szkoła: LO UŁ
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 8 października 2025 – Szkoła: I LO Piotrków Tryb.
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
8:45-10:15 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 1. – 15 osób | CDUM, ul. Pomorska 251, Centrum Symulacji Medycznych XII piętro |
8:45-10:15 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Ostatni oddech? Twój ruch!” – Warsztaty z BLSu i przyrządowego udrożniania dróg oddechowych | gr 2. – 15 osób | |
10:15-11:45 | „Pobieramy bo umiemy” – warsztaty z pobierania krwi | gr 1. – 15 osób | |
11:45-12:00 | przerwa – lunch | ||
12:00-13:30 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 1. – 15 osób | |
12:00-13:30 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Misja: narodziny” – warsztaty z przyjmowanie porodu | gr 2. – 15 osób | |
13:30-15:00 | „Na fali ultradźwięków” – warsztaty z USG | gr 1. – 15 osób |
Data: 5 listopada 2025 – Szkoła: I LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
12:00-13:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
13:30-15:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
15:00-15:15 | przerwa – lunch | ||
15:15-16:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
15:15-16:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
16:45-18:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
16:45-18:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 12 listopada 2025 – Szkoła: III LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
12:00-13:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
13:30-15:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
15:00-15:15 | przerwa – lunch | ||
15:15-16:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
15:15-16:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
16:45-18:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
16:45-18:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 14 listopada 2025 – Szkoła: XII LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
9:00-10:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
9:00-10:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
10:30-12:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
10:30-12:00 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
12:00-12:15 | przerwa – lunch | ||
12:15-13:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:15-13:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
13:45-15:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
13:45-15:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 19 listopada 2025 – Szkoła: XXI LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
12:00-13:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
13:30-15:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
15:00-15:15 | przerwa – lunch | ||
15:15-16:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
15:15-16:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
16:45-18:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
16:45-18:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 21 listopada 2025 – Szkoła: XXVI LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
9:00-10:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
9:00-10:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
10:30-12:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
10:30-12:00 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
12:00-12:15 | przerwa – lunch | ||
12:15-13:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:15-13:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
13:45-15:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
13:45-15:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 26 listopada 2025 – Szkoła: XXXI LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
12:00-13:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
13:30-15:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
15:00-15:15 | przerwa – lunch | ||
15:15-16:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
15:15-16:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
16:45-18:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
16:45-18:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 28 listopada 2025 – Szkoła: LO PŁ
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
9:00-10:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
9:00-10:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
10:30-12:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
10:30-12:00 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
12:00-12:15 | przerwa – lunch | ||
12:15-13:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:15-13:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
13:45-15:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
13:45-15:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 3 grudnia 2025 – Szkoła: LO UŁ
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
12:00-13:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
13:30-15:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
12:00-13:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
15:00-15:15 | przerwa – lunch | ||
15:15-16:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
15:15-16:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
16:45-18:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
16:45-18:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 5 grudnia 2025 – Szkoła: XXXIII LO
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
9:00-10:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
9:00-10:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
10:30-12:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
10:30-12:00 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
12:00-12:15 | przerwa – lunch | ||
12:15-13:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:15-13:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
13:45-15:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
13:45-15:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |
Data: 12 listopada 2025 – Szkoła: I LO Piotrków Tryb.
Godzina | Ćwiczenie | Grupa | Adres |
---|---|---|---|
9:00-10:30 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
9:00-10:30 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 2. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
10:30-12:00 | „Oj damy Ci wycisk” – wyciski protetyczne wstępem do całej stomatologii | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
10:30-12:00 | „Czy medyk tylko leczy” – laboratorium badań materiałowych da odpowiedź na to pytanie | gr 1. – 15 osób | Ucz. Lab. Badań Materiałowych |
12:00-12:15 | przerwa – lunch | ||
12:15-13:45 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 1. – 15 osób | sala 00.15 |
12:15-13:45 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 2. – 15 osób | sala 00.02 |
13:45-15:15 | „Będzie borowanie. I co dalej? Tak mam z tą dziurą chodzić?” – jak skutecznie odbudować to co „zębowe robale” zniszczyły | gr 2. – 15 osób | sala 00.15 |
13:45-15:15 | „Podobno kropla drąży skałę. A czy może coś zbudować?” – metoda kropelkowa w codziennej pracy lekarz stomatolog – technik dentystyczny | gr 1. – 15 osób | sala 00.02 |