bookmark
bookmark
clear_day
clear_day
text_increase
spellcheck
text_decrease
mail call
logo 1
logo 2

Uniwersytet Medyczny w Łodzi

znalazł się w gronie uczelni wspieranych przez Marszałka Województwa Łódzkiego. Otrzymaliśmy 700 tys. zł, które zostaną przeznaczone na realizację projektu „Łódzkie dla Młodych – kierunek UMed Łódź”. W jego ramach planowane są m.in.:

kwota: 280 000 zł

Celem tych wydarzeń jest promocja uczelni oraz miasta Łodzi jako atrakcyjnego ośrodka akademickiego. Szacunkowy koszt jednego eventu dla 40 osób wyniesie ok. 35 000 zł i obejmuje koszty:

  • noclegu uczestników
  • transportu (do i z Łodzi)
  • wyżywienia
  • organizacji zajęć i warsztatów pokazowych na terenie UM w Łodzi
  • Organizacji programu turystyczno-kulturalnego w Łodzi (przewodnik, bilety wstępu)
  • wynagrodzeń dla osób zaangażowanych w organizację i realizację wydarzeń
  • realizację materiałów foto/video relacjonujących wydarzenie
  • Planujemy organizację 8 spotkań

kwota: 100 000 zł

W ramach działania przewidziano realizację specjalistycznych zajęć edukacyjnych dla uczniów ze Szkół Patronackich Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Zajęcia mają charakter warsztatowy i wykładowy, prowadzone są przez kadrę dydaktyczną oraz wykwalifikowanych specjalistów uczelni. Ich celem jest poszerzanie wiedzy młodzieży w zakresie nauk medycznych, popularyzacja kierunków medycznych i prozdrowotnych oraz zachęcenie do dalszego kształcenia na kierunkach oferowanych przez uczelnię.

Działania:

  • wynagrodzenia prowadzących
  • zakup materiałów dydaktycznych i niezbędnych preparatów
  • wynagrodzenia dla osób zaangażowanych w organizację i realizację działań

kwota: 170 000 zł

Celem zadania jest zwiększenie rozpoznawalności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wśród uczniów szkół ponadpodstawowych oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku uczelni jako lidera kształcenia medycznego w Polsce. Materiały promocyjne mają za zadanie:

  • przybliżyć ofertę edukacyjną (w tym nowe kierunki)
  • wspierać procesy rekrutacyjne
  • budować świadomość marki UM w Łodzi w regionie i kraju
  • promować miasto Łódź i region łódzki

Dystrybucja materiałów odbywać się będzie podczas targów edukacyjnych, spotkań w szkołach, wydarzeń akademickich, spotkań z otoczeniem biznesowym oraz wysyłkowo.

Działania:

  • druk i dystrybucja informatorów, katalogów kierunków studiów i ulotek
  • zakup materiałów promocyjnych
  • opracowanie materiałów graficznych i treści promocyjnych
  • dystrybucja materiałów w regionie łódzkim oraz na wydarzeniach promujących uczelnię
  • wynagrodzenia dla osób zaangażowanych w organizację i realizację działań.

kwota: 90 000 zł

Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych kandydatów na studia z atrakcyjnym, nowoczesnym przekazem promującym Uniwersytet Medyczny w Łodzi oraz samo miasto Łódź jako dynamiczne, otwarte i przyjazne miejsce do studiowania i życia.

Kampania ma również na celu przeciwdziałanie negatywnym stereotypom o Łodzi jako mieście zaniedbanym lub nieatrakcyjnym - pokazując jej rozwój, nowoczesną infrastrukturę akademicką, bogate życie studenckie i kulturalne.

Działania:

  • opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii skierowane do uczniów szkół ponadpodstawowych
  • działania w mediach społecznościowych (Instagram, TikTok, YouTude, Facebook)
  • realizacja spotów wideo i materiałów graficznych promujących UM w Łodzi oraz walory miasta i regionu
  • przygotowanie materiałów fotograficznych prezentujących uczelnię, naukowców, miasto i region
  • wynagrodzenia dla osób zaangażowanych w organizację i realizację działań

kwota: 60 000 zł

Celem zadania jest popularyzacja osiągnięć naukowych specjalistów związanych zawodowo z UM w Łodzi w przystępnej, angażującej formie podcastów. Projekt ma na celu promowanie rozwoju nauki w regionie łódzkim, budowanie autorytetu uczelni oraz zwiększanie świadomości społecznej na temat znaczenia badań naukowych i nowoczesnej diagnostyki, profilaktyki i terapii.

Działania:

  • opracowanie koncepcji i harmonogramu - 10 odcinków
  • przygotowanie scenariuszy
  • koszt wynajęcia studia i postprodukcji
  • koszt osobowy dziennikarza prowadzącego rozmowy
  • dystrybucja i promocja zrealizowanych odcinków
  • wynagrodzenie dla osób zaangażowanych w organizację i realizację działań

Celem programu jest zachęcenie młodych ludzi do wyboru naszego miasta i województwa jako nowoczesnego regionu do nauki, rozwoju zawodowego i życia, a także promocja potencjału akademickiego regionu na poziomie ogólnopolskim.

Aktualności

Brak wpisów.